سیاست های اصلی

ذینفعان

بیمارستان مکلف به ارائه خدمات با کیفیت و ایمن، مبتنی بر ارزش ها، سیاست ها، اهداف، خط مشی ها و قوانین ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت می باشد.

وزارت بهداشت- دانشگاه علوم پزشکی- معاونت های تابعه دانشگاه- مدیران ارشد بیمارستان- بیماران- همراهان- مراجعان- جامعه تحت پوشش- پزشکان و فراگیران- کارکنان- جراید و رسانه ها- تامین کنندگان کالاها و خدمات

بیمارستان نهادینه کردن فرهنگ حقوق گیرندگان خدمت را در راستای افزایش رضایت مندی کارکنان، بیماران، فراگیران و سایر ذینفعان؛ با رعایت رویه بیمار محوری، منشور حقوق بیمار و رسیدگی به موقع و شفاف به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مراجعین، سر لوحه کارهای خود قرار داده است.

وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی- مدیران ارشد بیمارستان- بیماران- همراهان مراجعان- پزشکان و فراگیران- جامعه تحت پوشش- جراید و رسانه ها

بیمارستان تلاش می کند که با توجه ویژه به رعایت سیاست های اقتصاد مقاومتی، تامین منابع مالی و مدیریت هزینه ها؛ اقلام ضروری و حیاتی همانند دارو، لوازم پزشکی مصرفی و غیر مصرفی، تجهیزات پزشکی، اقلام مورد نیاز بیماران و کارکنان، ابتکار و نوآوری برای به روز نمودن تجهیزات و استفاده از فن آوری های نوین را فراهم نماید.

وزارت بهداشت- دانشگاه علوم پزشکی - معاونت های تابعه دانشگاه- مدیران ارشد بیمارستان - بیماران- همراهان- مراجعان- جامعه تحت پوشش- پزشکان و فراگیران کارکنان- تامین کنندگان کالاها و خدمات

بیمارستان براساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه با هدف افزایش کارایی، کاهش هزینه ها و تصدی گری دولتی به ارزیابی مستمر نحوه ی عملکرد فعالیت های برون سپاری شده می پردازد.

وزارت بهداشت- دانشگاه علوم پزشکی- معاونت های تابعه دانشگاه- مدیران ارشد بیمارستان- کارکنان- تامین کنندگان کالاها و خدمات

بیمارستان نگاه ویژه ای به ایمنی بیماران ، همراهان ، پزشکان ، فراگیران ، کارکنان و مدیریت خطاهای درمانی دارد و در زمینه گزارش خطاها به منظور افزایش همکاری کادر درمان و جلوگیری از تکرار موارد مشابه، برنامه پیشگیرانه دارد.

وزارت بهداشت- دانشگاه علوم پزشکی- معاونت درمان- مدیران ارشد بیمارستان- بیماران- همراهان- مراجعان- پزشکان و فراگیران- کارکنان- جامعه تحت پوشش

بیمارستان به منظور تحقق درآمد و جلوگیری از کسورات با رعایت تعرفه های مصوب، با سازمان های بیمه گر تعامل سازنده دارد و نسبت به عدم برقراری ارتباط مالی میان پزشکان و کارکنان با بیماران و اخذ هزینه ها از بیمار مطابق با صورت حساب شفاف، توجه ویژه دارد.

وزارت بهداشت- دانشگاه علوم پزشکی- معاونت درمان- مدیران ارشد بیمارستان- بیماران- پزشکان- کارکنان

بیمارستان به منظور پاسخ گویی به نیازهای حوزه ی سلامت و حفظ سرمایه های انسانی سازمان، توانمند سازی کمی و کیفی نیروهای انسانی و فراگیران جذب شده را سر لوحه کارهای خود قرار داده است.

وزارت بهداشت- دانشگاه علوم پزشکی- معاونت درمان- مدیران ارشد بیمارستان- پزشکان- فراگیران- کارکنان

بیمارستان متعهد می گردد در راستای حفظ محیط زیست، کلیه موازین بهداشتی و درمانی نظیر؛ مدیریت پسماندها، کنترل عفونت بیمارستانی، کاهش مخاطرات زیست محیطی، بحران های تهدید کننده سلامت و حفاظت بیماران و کارکنان را با انجام اقدامات پیشگیرانه رعایت نماید.

وزارت بهداشت- دانشگاه و معاونت های تابعه - مدیران ارشد بیمارستان- بیماران- همراهان- مراجعان- پزشکان و فراگیران- کارکنان- جامعه تحت پوشش- جراید و رسانه ها- تامین کنندگان کالاها و خدمات بیمارستان، شهرداری و مدیریت پسماند

بیمارستان در جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد و خیرین، تامین کنندگان مالی و سایر سازمان های مرتبط جهت حمایت مالی و روانی بیماران و همراهان و ارتقای خدمات بالینی ارائه شده، تلاش مستمر می نماید.

وزارت بهداشت- دانشگاه و معاونت های تابعه- سازمان های مردم نهاد و خیرین- بیماران و همراهان- امور مالی و مددکاری بیمارستان- مراکز حمایتی